Zapraszamy do udziału w III edycji studiów podyplomowych “Marketing na rynku farmaceutycznym” organizowanych przez Katedrę i Zakład Farmakoekonomiki i Farmacji Społecznej Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
Rynek farmaceutyczny podlega dynamicznym zmianom stawiając nam nowe wymagania. Jesteśmy na bieżąco z tymi trendami, stąd nasze działania ukierunkowane na dobór optymalnej tematyki zajęć i jej dostosowanie do najbardziej aktualnych potrzeb rynku. W III edycji studiów z pewnością położymy szczególny nacisk na zarządzanie marką, strategie i negocjacje cenowe oraz budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku farmaceutycznym. Nie zabraknie nowości z zakresu e-commerce, procesu rekrutacji na rynku farmaceutycznym, ale też treści dotyczących aspektów prawnych, zarządzania produktem, kapitałem i zasobami ludzkimi.
Najwyższą jakość studiów gwarantuje także liczna kadra dydaktyczna złożona z ekspertów rynku farmaceutycznego.
Zajęcia prowadzone będą w trybie weekendowym i w formule hybrydowej. Zapewniamy jednak indywidualne podejście do każdego słuchacza z możliwością udziału w kursie wyłącznie w formie zdalnej. Pierwszy zjazd planowany jest na 22-23 października 2022 roku.
Koszt studiów to 5900 zł. Istnieje możliwość płatności w 2 ratach.
Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie internetowej studiów:
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności