Cennik ogłoszeń
Wyciąg z regulaminu Portalu DIA dotyczący zamieszczania ogłoszeń na Portalu DIA.
Publikowanie Ogłoszeń na Portalu DIA:
a) jest bezpłatne dla członków DIA, przy łącznym spełnieniu następujących
warunków:
– członek DIA publikuje Ogłoszenie we własnym imieniu i na swoją rzecz;
– ogłoszenie dotyczy apteki, w której członek DIA jest właścicielem lub współwłaścicielem (jeśli Ogłoszenie związane jest z prowadzeniem apteki);
b) jest bezpłatne dla pozostałych użytkowników jeżeli jest to Ogłoszenie typu „szukam pracy”;
c) jest płatne w pozostałych przypadkach, a koszt pojedynczego Ogłoszenia wynosi 100 zł netto.
2. Administrator aktywuje Ogłoszenia w „Module Ogłoszeń”, według daty ich umieszczenia. Administrator ma prawo do edycji (poprawy treści) Ogłoszenia oraz do jego nieopublikowania, jeżeli nie spełnia ono wymogów wynikających z Regulaminu.
3. Ogłoszenie, o którym mowa w ust. 1, jest dostępne przez okres 30 dni od momentu publikacji. Po tym okresie w sposób automatyczny jest usuwane.
4. W celu zamieszczenia Ogłoszenia Użytkownik powinien:
a) wypełnić jeden z dostępnych formularzy na Portalu DIA oraz wpisać treść Ogłoszenia i ewentualnie dodać Pliki;
b) ‒ w przypadku Ogłoszenia płatnego ‒ wypełnić formularz wpisując dane zamawiającego je Użytkownika oraz ewentualnie podać dane do wystawienia faktury;
c) dokonać aktywacji Ogłoszenia, zaakceptować Regulamin, a w przypadku Ogłoszenia płatnego – opłacić Ogłoszenie systemem płatności on-line lub przelewem bankowym (na zasadach określonych u operatorów płatności internetowych).
5. W odniesieniu do Ogłoszenia płatnego: a) faktury z tyt. jego opłacenia Użytkownik otrzymuje drogą e-mailową;
6. b) Administrator aktywuje (publikuje) je dopiero po jego opłaceniu przez Użytkownika
Cennik obowiązuje od 18.01.2022
Dolnośląska Izba Aptekarska we Wrocławiu
Pliki do pobrania
-
Regulamin-Portalu-DIA
Wielkość pliku: 523 KB